söndag 27 mars 2011

sminka mig innan jobbet?!

Oj oj oj... säger jag bara...
Ikväll innan jag stack till jobbet så var jag på "smink party"...
Det kändes ju väldigt nödvändigt... eller INTE...

eftersom jag skulle till jobbet efteråt....
Och vem fan ska jag vara snygg för där`?
INGEN...
bara kvinnliga arbetskamrater... och läkarna är ingenting att hurra för så... :P
*inget illa ment*
men de är lite för gamla för mig... så kan man väl fint säga de?! :)
Så jag brukar känna att de är väldigt onödigt att åka till jobbet med smink på sig....
För mina patienter "Spädisarna", bryr sig ju inte heller direkt om jag är fint uppsminkad :P

men idag när jag kom till jobbet så var jag ju de... och de blev faktiskt lite reaktioner...
hahaha... folk blir faktiskt chockade över vad lite smink kan göra :P
Det blir faktiskt jag också...
men jag bryr mig inte så mkt heller... tycker de finns folk som ser betydligt tråkigare ut
än mig, när de inte har smink på sig...
Så i några år till kommer jag nog undan med de...

jag får väl sätta in lite bilder i morgon på sminkningen... som by the way håller på att försvinna...
Så det märket jag var på idag HÅLLER INTE att ha på sig en hel dag/kväll... Som försäljaren sa att de skulle göra!
Det kan jag ju säga på en gång att de Inte gör... men jag säger inget märke..... :P

Tjingeling

Inga kommentarer: