fredag 11 mars 2011

apa trött..

Idag har varit en sån där hemsk latmask dag...

igår natt jobbade jag med massor av mina favorit arbetskamrater!
Det gjorde ju natten betydligt bättre iaf...
men som sagt... vi ARBETADE....
och var fortfarande lite uppspelt när jag kom hem och skulla somna om..
gick väl...sådär.... fick mig till sist ca 4 timmas sömn iaf...
Och kände av lite träningsvärk ovanpå de.... underbart vettni ;P

sen vart de ett lååååååångt varmt bad... och bara njuta...
sen blev de tacomiddag hos Mary, och en massa timmars tjöt... tog mig nog inte
därifrån förrän vid 22 tiden... och sen var jag ju tvungen att svänga förbi hos Petra också..
Henne har jag ju inte sett på FLERA DAGAR!! hade nästan lite abstinens besvär efter henne ;)

så nu kom jag precis innanför dörren.... kl 01.00....
nu är jag trött igen kan jag ju säga...

blir att sova LÄNGE imorgon... Gött!! ;)
Natti natt :)

Inga kommentarer: