söndag 26 april 2009

Utmanad...

av sjukabecca.blogg.se

DU:
1. Hur lång är du? 185 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? kommer nog aldrig bli stor :P men jobbar gärna med hundar
3. Vad jobbar du med? Barnsköterska
4. Har du långt hår? Japp en bit nedanför axlarna
5. Vilken hårfärg har du? typ mörkblond?, ljusbrunt? eller råttfärgat brukar väl de kallas ;P men förtillfället har jag mörkbrunt, nästan svart
6. Sminkar du dig? ja, ibland, men inte oftare än nödvändigt :P
7. Har du haft sex senaste månaden? Ja ;)
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? svarta sting och mörkblå Bh
9. Har du kysst någon idag? Nä, eller, räknas hunden? :P

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Yes, de gör dom
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Pappa :P
3. Hur många syskon har du? en bror, och de är nog :P
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Ringer när jag kommer hem
5.Hur många ställen har du bott på ? 4 stället, andra staden
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Mamma.. vi är för lika varandra för vårt eget bästa :P
7. Vilken familjemedlem är snällast? Jag :P
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? 7 dagar sen.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Igår
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? That´s my little secret :P
3. Har du kysst nån kompis? Ja det har jag
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? ja, mitt senaste ex.
5. Vem har du varit kompis med längst? Frida, kännt varandra i snart 10 år
6. Vem känner dig bäst? klurigt, men de måste nog nästan vara frida.
7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? beror helt på vilken kompis som har den fula tröjan på sig.....
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej absolut inte, umgås inte med människor jag inte vill umgås med.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Ja,
2. Klä dig annorlunda? ja då, skämms inte för mycket jag har på mig :P
3. Vara dig själv? Ja
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja
5. Pierca dig? Hell yeah, vart har jag inte varit piercad?! :P
6. Ha sex på offentlig plats? Ja, så här till sommaren är de väl trevligt.
7. Vara omogen? Ja, (BENNO) Linda förstår :P
8. Äta småkryp? öhmm, nja, kanske inte de...

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? Idag
2. När var du på semester senast? kom hem i onsdags från min senaste semester
3. Vilken färg är det på din tandborste? Rosa
4. Är ditt hår tråkigt? nja, börjar väl lessna på de, brukar variera mitt hår rätt ofta så vi får se var som händer med de snart ;)
5. Vem såg dig naken senast? jag :P
6. Hur ofta duschar du? varje dag!
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Blir inte ikväll utan i morgon bitti strax efter kl 7


Jag utmanar:FRIDA! ;)
och om någon annan är sugen är de bara tuta och köra ;)

Inga kommentarer: