lördag 18 april 2009

tiden går fort

när man har roligt :P

Har hunnit träffa typ alla som betyder någonting i dag :)
det kändes skönt, att tiden faktiskt räckte till, för en gångs skull :P

+ att jag har träffat massa folk som känner mig, man jag har inte
den blekaste aning av vem dom är... skämdes liiiite grann kanske..
men kul var.
fick höra massa historier om mig som lite... haha.... lite roligt var de iaf..
jag var tydligen inte så snäll som jag trodde att jag var :P
eller som jag själv vill minnas mig vara iaf :P

fast iofs, det var ju gamla fotbolls historer, och då är de inte så konstigt att jag inte
var så snäll som jag vill minnas mig själv vara, för när de kommer till sport
så ger man sig FAN inte på mig ostraffat... :P och så var de så tydligen också
när man var 9 bast :P hahahaha...

Höjsten genen är stark :P det ska vi ha klart för oss :D
och dom som inte redan vet de sen innan, vet de NU :P

jaja, adax för sängen, i morgon blir de handboll !!!! :D UNDERBART!!!!

Sov gott alla underbara

Inga kommentarer: