måndag 13 april 2009

seeeeeeeg

dagen har varit slapp som fan idag..

eller jag tog mig min promenad med Sophie och Linda..
men efter de har jag fan bara tagit de lungt och pluggat..
skit kul.... öhmmm.. Näää...

nu på kvällen kom sophie förbi en sväng också.. så jag fick mig en lite paus i pluggandet..
eller.. de blev en LÅÅÅÅÅNG paus.. hon stack precis...
vi har bara suttit och surrat och sen började vi helt plötsligt kolla på
"harry potter, och den vises sten"... eller visst heter den så? :P

jaja.. nu blir de att Packa ! har inte gjort de ännu.. ooops..
nu är de bara 2 dagar kvar!! tills jag sticker upp till boden..
jag börjar se ljuset i slutet av tunneln nu :P
Sen efter jag har packat blir de sängen...
imorgon blir de utbildning hela dagen, och sen blir de jobb på natten...
så de är späckat på schemat i morgon...

jaja... ha de bäst :)

Inga kommentarer: