fredag 24 april 2009

tillbaka till verkligheten

Nu sitter man här igen... på jobbet...
som "gamla" goda tider :P

det verkar ha varit äckligt lugnt nu när jag har varit borta...
Så jag har inte missat nå spännanade :P

Fast, jag hade ju lätt kunnat hoppa över den här helgen
och typ börjat jobba på måndag iställe...
för i kväll blev de fan fest överallt... sååå jävla typiskt.. !
Vill också.... jävla skit :P

jaja.. jag får ta igen de nästa helg... och helgen efter de :P
Nej ja lovar... jag är inte en alkis...
inte på heltid iaf.. :P
jag jobbar ju som sagt 1 av 3 helger :P och då är de bara att vara nykter...

annars.. resten av helgen bli ju som sagt så lugn, kanske hinner träffa
linda eller sohpie en snabbis, om jag inte sover allt för länge..
men med stor chans kommer jag göra de också..
känner redan att jag är trött som fan. och kl är inte ens 00... illa illa...
men men... nu ska jag försöka göra nån nytta kanske ? :P

Inga kommentarer: