söndag 5 april 2009

Redan ?!

vad gör jag vaken vid den här tiden... jag borde sova minst 3 timmar till !

vaknade vid 12 tiden i dag... och kände att jag inte kunde somna om...Inte bra..
så nu ligger jag i soffan och har ätit lite laxpaj, och tittar på repriser från tidigare i veckan :P

Jag vill sova! jag har fan 2 nätter till att jobba... jag behöver sova om inte annat...
men men.. så lugnt som de var i natt så kanske jag överlever att inte ha sovit mina timmar..?

men vi hade trevligt i natt iaf... typ inga som satt fast på nå rum, så vi satt och surrade halva natten... och skrattade nå fruktansvärt mkt :)
men som sagt.. roligt hade vi :)

så jag hoppas på en rolig natt till :) tänkte ta och baka lite bröd
om jag inte kan somna om... så har jag någonting att ta med mig till mina underbar
arbets kamrater :)

Inga kommentarer: