torsdag 23 april 2009

Something in your mouth!!!

fyfan vilken bra låt !!

fy för er underbara gbg:are som har gjort att jag har börjat tycka om sån här musik :P
jag är ju föfan en ren hiphop o R´n B fanatiker...
men fan, de ändrade ni fort på :P

nä då, så hemskt kanske de inte riktigt än.. :P

annars idag,
vilken seeeeeeeeeg dag... eller, början av dagen var mkt trevligt.
stack till Linda och satt på altan och bara njöt av lite glass och tjöööötade :P
och så planerade vi ju självklart lite party... linda ska nämligen ha Hela 30 dagar ledigt från allt
i sitt vardags liv i sommar... PARTY säger jag bara gumman ;)
och som sagt, jag och lager tar hand om all planering ;) hehehehe, de behöver du inte oroa
dig över :P

Sen blev de att plugga resten av dagen... fyfan säger jag bara... min hjärna hänger inte riktigt med just nu, och mina ögon tittar i kors :P
och i morgon kommer ungefär se likadan ut... usch!!
fast i morgon kväll börjar jag jobba :/ så i morgon blir fan värre än idag ! :/
men iofs, jag kommer få träffa min under bara Sophie!
Hur har vi överlevt utan varandra i över 1 vecka?! ;) hehehehehe

Skönt att du kommer hem i morgon iaf.. miss you...
jajaja.. ska försöka hålla mig vaken ett litet tag till, sen blir de sängen ;)

Sov gott :D

Inga kommentarer: