måndag 27 april 2009

Ögonen i kors..

guuuuu så jävla trött jag är...

gick av jobbet i morse, efter 3 nätter :P
så fort gick de att komma hem och hoppa i säng,
men i dag hade jag så jävla mkt jag skulle göra,
så kl 11 var de bara att stiga upp igen..
Och de kändes att man bara hade fått sova 4 timmar :/

Men från första sekunden ögonen öppnades var de bara att sätta igång.
så första timmarna satt jag bara och ringde runt till folk jag behövde ha tag i.
sen blev de bara att sätta sig och börja plugga... har tenta i morgon :/
känns inte alls bra inför de... men men... får se hur de går..sen hann jag med en promenad också.. helt otroligt ! :P

sen hem igen och plugga lite till..
och då började de kännas att huvve inte riktigt hängde med på de man läste..
så man läste ju samma saker typ 10 gånger. och då var de bara för mig att göra annat,
så de blev att sticka förbi hos L, en snabbis och bara surra.. och så hämtade jag lite saker
som min lilla gumma hade köpt till mig på Ullared... THANKS!

och efter de blev de hem igen, och försöka sig på pluggandet...
de gick väl så där :P
sneglade på hockeyn hela tiden... som gick skit, efter mycket om och men ://

Men men, nu har jag iaf insett att jag orkar inte plugga mer, för de ger mig ingenting :/
så nu ska jag hoppa i säng, så man kanske iaf är PIGG inför tentan :P
kan ju iaf vara till en Liten fördel:P

Så, God natt på er :D

Inga kommentarer: