tisdag 21 april 2009

mysigt... men misshandlad...

så kan jag beskriva min semester... och dagen :P

morgonen började med att madde kom och hämtade mig vid 08.30
och så stack vi på öppna förskolan och myste lite :)
sen gick vi på stan ett tag,
sen blev de små tjejernas tur att träffa mig..
med dessa menar jag ju självfallet hedda o annica :P
Mina små 88:or... som jag älskar högt och lågt ;)

så med dem blev de luch på norrigården
och sen en fika på hansson... och så kom carin också..
fan vad kul man kan ha med folk man inte
ha träffat på typ år och dar... Man har jävligt mkt att surra om :P haha
Sen blev de hem till hedda, och färga A;s hår.. blev
kanon fint.. ;)
Sen hem o duscha.. och till sist sticka i Jessi ett tag på kvällen..
dom blev nästan skämde hur jag såg ut på mina armar..
men så är de när man leker... med hundar :P
och nu är de sängdax för fröken höjsten som är helt utmattad efter veckan..
Bilderna säger mer än 1000 ord :P
Titta o njut ! :P

Jag o Gabbe.. sötast i hela världen

JAG.... tröttast i hela världen! :P

ja, jag är misshandlad... av hundar..hahaha

Inga kommentarer: