söndag 8 maj 2011

Seg startad...

Idag efter jag hade stekt på balkongen ett tag så
tog jag mig i kragen och stack till gymmet!


Mitt älskade gym, vad jag har saknat dig!

Och första förvåningen av allt var att jag körde ARMAR!!!
Vad hände där??
tror jag fick en liten sara i huvudet?! ;)

Men fan vad man känner att de gör mkt att man är sjuk...
Det försvinner hur mkt som helst!
Fick typ börja om från början med mina vikter...
Vilken besvikelse!
Hata att vara sjuk!!

Så jag får försöka ta mig till gymmet i morgon innan jobbet också..
Så jag verkligen tar igen mig nu!

2 kommentarer:

sara sa...

HAHAHAHA FAN SÅ KUL! jag har inte tänat på 1 vecka & några dar och nu r jag så less på mig själv så jag ska straffa mig med BEN oh kom att tänka på dig och gick in på din blogg och läser då detta !! hahah ; ) när kommer du till boden-town kvinna?! =)

Unknown sa...

alltid bra att ha dig i bakhuvudet! ;) vet inte riktigt än... men snart hoppas jag! Nu längtar jag upp till myggen ;P hahahaha