söndag 22 maj 2011

Backa tillbaka tiden!!

Helt Underbar helg jag har haft!!

I fredags hämtade jag upp Maria från centralen...
Det var så kul att se henne igen...
var ju typ 1½ år sen sist!!

Men fredagen blev väldigt lugn... satt hemma och drack lite
vin och tjatade mest...
tills vi till sist inte kunde hålla upp ögonen längre :)

Lördagen började med att börja förbereda inför kvällen...
Grillning skulle de bli, med mina älsklingar :D
Och massvis av alkohol! :D
Öl,vin,cider och sprit... NIIICE :D
Mysigt att bara samlas ihop och tjöta och skattar
allihopa samtidigt... det var sååå sjukt längesen sist... så
det var helt klart den bästa presenter jag fick... att bara få vara med mina vänner
och skratta :D det behövdes verkligen...
Sen fick jag ju andra väldigt trevliga presenter... de kommer bilder... ;)
Sen blev de stan, och dansa lite och sjunga/Vråla sig hes ;)
Och sen ska vi inte gå in på detaljer vad som hände mer.. hahaha... :)

Och idag då.... bara varit hemma och försökt få i ordning här hemma..
Det såg ut som någon hade kommit hit och kraschat hela min lägenhet :P
Men nu börjar de se lite bättre ut..
Och så var jag inne i stan en sväng med M, innan hon var tvungen att gå till tåget.. :(
Tycker de är jääättte tråkigt att hon var tvungen att åka hem idag igen ;(
Vi får ses snart igen gumman!

(bilder från helgen kommer sen)

Inga kommentarer: