onsdag 11 maj 2011

dessa jävla tankar...

Nu börjar jag nog komma in i en sån där depp period igen...
Hur fan vänder de sååå snabbt?!
Varför kommer alla jävla skitsaker under samma period?!?!



Eller allt är inte helt nytt...
Men man påminns om de väldigt ofta..
Som t.ex...
Sen i Slutet av Januari har jag bara inte kunnat

sluta tänka på en viss person..
Hur han har de? och hur fan de kunde gå som gick för honom..
Kommer han klara sig? och kommer jag någonsin få se han igen?
Och nu är de Maj... och de är inte allt för många frågor
av de jag ställde som ser så bra ut... ;(

Tror faktiskt aldrig mer jag kommer få krama om honom...
Eller få säga åt honom att de han har gjort var SÅÅÅ idiotiskt!
För de vet han att jag skule ha sagt...
Eller sen bara säga att han är en av världens snällaste människor..

Jag bara önskar att jag skulle få se honom en gång till...
Krama honom en gång till...
Och veta att allt skulle bli som förr...
Men som sagt...
Tror inte detta kommer hända... och de tär på mig just nu nå så
fruktansvärt...

Sen är de självklart andra saker också..
Som jag nog inte ska skriva om här...
Men jag kan väl säga att jag verkligen längtar efter lite semester just nu!
Och bara vara ledig och göra roliga saker med människor som jag älskar..


Hatar att känna så här...
Och ändå försöka hålla skenet uppe....
Det är åt helvete!

Inga kommentarer: