torsdag 5 maj 2011

mitt andra hem...

Nu sitter jag på mitt andra hem igen..
Önskar de vore gymmet eller nått sånt där som är bra för mig...
men ikke..
Sitter på jobbet som vanligt....
Den här senaste månaden har jag i stort sätt varit mer på jobbet än vad
jag har varit hemma... och de händer inte ofta!! :P

Och de värsta av allt är... att jag lägger mitt egna schema... så jag kan då inte skylla på
någon annnan än mig själv... *Attans*

men förhoppningsvis blir jag väl lite mer ledig inom snar framtid...
Känns som jag har umgåts alldeles för lite med mina vänner... och min hund... :(
och besök till gymmet saknar jag JÄTTE mkt...
Funderar på att dra dit innan jobbet på kvällen..... Tror nästan de...
saknar mitt gym....

jaja... ska försöka få ordning på mitt sommarschema nu... så det ser okej ut iaf :)


Hoppas ni där ute sover gott nu :D
Dröm sött :D

Inga kommentarer: