måndag 30 maj 2011

en bra... men just nu jobbig helg...

Min helg har egentligen varit väldigt bra....
Myst med kompisar, druckit vin, snackat skit...


Men just nu kommer de sånna där konstiga tankar igen...
Jag vill bara ha svar på massa frågor...
Som jag inte vet om jag kommer att få..
nu gäller detta inte bara om personen jag skrev

om för ett tag sen...
Men en del om honom också så klart...
Har så många frågor om andra saker också..

hur kan man ena dagen vara jätte glad...
Kunna känna att man kan prata med mina vänner om allt?
Och andra dagar känner man raka motsatsen??

jag vet fortfarande att jag är en egentligen

väldigt tystlåten person... När de kommer till mitt privatliv...
Annars Pratar jag ju jämnt o ständigt... :P
Men vissa saker pratar man bara inte om...
Eller?!


jaja.... konstigt att man får massa konstiga tankar mitt i natten...

ska väl kanske försöka gå o lägga nu.. och sluta

tänka så mkt...
Det kan ju vara att jag har varit vaken i 20 timmar nu....

Dröm sött!

Inga kommentarer: