fredag 13 maj 2011

göttat mig...

idag har det varit en slapp dag...
vaknade upp av att de ÖSREGNADE utanför fönstret..
Depremerande som fan..

Men då kom min egna mary på att vi skulle sticka o käka SUSHI...
Och är det någonting som får mig på bra humör, så är de just
SUSHI ;) tihii...

Och efter de fick jag den här fina dekalen :)

Och den fick jag för att folk
som kommer hem till mig går ALLTID in i garderoben
när de letar efter toan... och börjar bli liiite less på de ;P
Såå nu står de fint att det INTE ÄR EN TOALETT!! :P
Så tack M :D

Sen efter de så stack jag förbi hemma hos Linda en sväng

och tog en kaffe kopp och tjötade liiite...
Alltid kul att se henne... :)




Och nu resten av kvällen väntar
blir de att dra igång nån film eller serie och bara ta de lugnt...
SKÖÖÖNT....

Inga kommentarer: