söndag 8 maj 2011

går dagen...

gårdagen var bara för bra för att vara sann :P
Uppladdningen började redan när jag vaknade..
Med KAFFE..


Sen blev de mer kaffe på balkongen..
Och få till brännan liiite till...
+ att jag fick för mig att ta fram ritblocket igen...
Den har inte varit framme på ett tag.. så de var lite kul faktiskt :D

(Nej jag sitter inte naken på balkongen.. har en axelbandslös bikini på mig) ;)


Och till sist var de soffläget med ölen i handen....
Med handbolls SM på tv:n...
Kunde fan inte bli mkt bättre.....
Eller jooo... de kunde de! ;)



För sen kom ju in alldeles egna soffiproppen :D
Och joinade mig i mitt öldrickande och mitt handbolls tittande :D

Och sen att de kom massa andra människor mitt i handbollen
orkade jag inte bry mig så mkt om... :P
Men de var några andra som var förbi en sväng ocskå..
och bara sa hej..
Suck...
Man stör inte mig i onödan under handboll..
Tror vissa har svårt att förstå de! ;P

Inga kommentarer: