onsdag 2 februari 2011

Överlevde iaf....

Dag 1 är avklarad....

imorse när jag gick upp var nästan mer död än levande....
men men... hällde i mig typ 1 liter kaffe och så stacka jag iväg...
jag satt och lyssnar jätte bra de två första förläsningarna...
sen började min trötthet slå in igen...

Är änna inte van att varken gå upp så tidigt på mornarna eller sitta still
en heeeeeel dag!! Pust och stööön...

Men efter de så stack jag hem, fick i mig lite att äta, och sen väntade gymmet igen...
det blev ett VÄLDIGT långt pass i dag.... rättare sagt 2 timmar..... kändes som tiden bara
flööög iväg... kan de vara för att jag tyckte de var skit kul? MJOO skulle tro de :D


men men... nu väntar sängen.... imorgon väntar nämlinge EN TILL heldagar av bara föreläsningar.... JAG KOMMER ATT DÖ!! Pust och stöön igen :P

Inga kommentarer: