torsdag 17 februari 2011

2 spännanade dagar!

Herregud vad man kan lära sig mkt på 2 dagar.... Jag som trodde jag var färdiglärd *glimt i ögonen*

igår var jag och hospiterade på anorexi/bulimi avd här i gbg... det var huuuur spännanade som helst... men väldigt hemskt på samma gång.. där hade jag behövt vara i typ 4920840 år för att verkligen förstå mig på denna hemska och underliga sjukdom...
men fick en inblick iaf :)

och idag har jag varit på Special förlossningen.. och de var HÄFTIGT!!
fick vara med på 2 förlossningar... helt otroligt vad en kvinnokropp kan klara....
jag är såååååå facinerad!!
men väldigt glad att jag inte var den som låg i sängen och krystade...
Men dom var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ duktiga..
Stor medalj till ALLA mammor där ute... BRA KÄMPAT!!! :)

så ikväll ska jag försöka smälta in allt detta... och sen ska jag skiva en rapport om hur mina dagar har varit.... lite hemläxa så där ;) men helt klart värt de...

tack för mig.... :)

Inga kommentarer: