måndag 14 februari 2011

hjärtan och rosor..

Jaa, då var de alla hjärtans dag..
eller den är snart över :P

Jag har iaf haft en helt underbar dag...
Jaa de kan man ha fast man är singel och de är alla hjärtans dag ;P
efter typ 4½ timmes sömn, så var de bara att hälla i sig en massa kaffe..
Så man Änna vaknade till liv...
och de gjorde jag... de vill jag lova :)
Sen blev de mysfika hemma hos M, som är gräsänka..
Så det passade ju alldeles utmärkt att vi kunde mysa tillsammans :D
och dricka ännu lite mer kaffe.. och KAKA :)
sen blev de att sticka förbi hos P, och
snabb mysa lite.. och gratta Mi på hans födelsedag :)
Och så blev de ju självklart lite mer KAKA :)
och lite planering inför morgondagen ;)
jaja.. nu ska jag försöka ta mig till sängen...
för nu har nämligen TRÖTTHETEN kommit ifatt... haha...
Tjingeling så länge :)

Inga kommentarer: