onsdag 9 februari 2011

inhandlat...

Igår blev de en liten
"unna-mig-själv-lite-roliga-saker-dag" :D
Blev inhandlat lite nya träningskläder..
och blev väldigt sugen på att inhandla betydligt mer än
vad jag gjorde..
Varför är de såååå länge kvar tills lönen kommer? ;P hehehehe
Blev iaf ett par träningsbyxor från Soc...
Och jag funderade lite på en sak...
Jag vet att de finns underkläder med en "kondomficka"
Och det är väldigt många träningsbyxor som har just en sån..
En "Kondomficka"
Men de känns inte som att de ska vara till de ändamålet, just i detta klädesplagg..
men vad ska vara där?
Känns för litet för att ha telefonen där.. och jag vettefan om jag
skulle vilja ha min telefon ovanför rumpan när jag tränar.. och svettas...
Ska man kanske ha en nykel där?
Men de känns också lite obehagligt.. men jag kanske har fel?
Någon som har svar på detta? :)


Blev iaf ett linne också... av Soc...

Blev väldigt nöjd iaf....
sitter väldigt skönt mot kroppen...
SKa man kanske ha detta på sig när man drar till gymmet ikväll?? :)
Sen blev de lite middag med M...
fick mig lite massage....
och solade lite...
såå jag måste säga att de var en himla
trevlig eftermiddag igår :D

Haaaa de braaa... heeeeej såå lääänge ;)

4 kommentarer:

sara sa...

Det är ofta till för nycklar eller en liten mp3 spelare då många inte har fickor på linnet eller liknande. jag brukar ha det problemet i gymmet att mp spelaren får ligga i sport bh: n vilket inte är så fräsch så sen har jag börjar använda den lilla fickan till musikspelaren då man inte har ngn jacka på dig : b

Unknown sa...

så den är till de.... bra att veta... tack sara :D Vem vet, annars kanske jag hade haft en kondom där.. och de känns kanske lite konstigt när man är på gymmet ;) *skämt o sido* :)

Sara sa...

Haha men min mamma lärde mig att man alltid ska vara beredd på godsaker så kanske lika bra börja peppra sig med en kondom på gymmet ? :b

Unknown sa...

HAHAHA... :) jaa men ska lyssna på sin mamma ;P