måndag 7 februari 2011

helgen är över..

Nu var helgarbetet över...
såå jälla gött!!

Men just idag hade jag nog fan liiika gärna kunnat jobba..
Vilket jävla skitväder!!
Först snöö.. sen börjar de regna...
Och nu är det en blandning av både...
FYFAN SÄGER JAG BARA!!

Jag vill ha sommar!!!

När man kan sitta på en uteservering och bara njuta av solen!!
Tyvärr så får vi väntar några månader till :(
Behöver SOL... NU!!

imorgon får de la bli att man springer o lägger sig i ett solarium...
Så man kan drömma sig bort liiite iaf ;P

Kommmer nog ändå behöva de i morgon...
för jag kommer nog ha en sån sjuuuuk träningsvärk
så jag kommer nog inte orka annat än att
bara ligga i ett solarium heeela dagen ;P hehehehe...

1 kommentar:

sara isaksson sa...

Fy fan så skönt att få lägga sig i solarium. Har inte gjort det på ett år typ sen jag började gå hos hudterapeut.. VILL vara brun & fräsh..