onsdag 9 november 2011

sthlms resan :)

Åhhh vilken underbar vecka jag har haft!
Tillbringat hela veckan i Knivsta med de mest underbara människorna
man kan tänka sig :D

Sötaste Sandra o Emelie :)


På kvällarna blev de alltid att tända ljus och mysa med ett vinglas och bara tjöta :D


Sen kom ju Halloween också...
Och vi hade ju grymt kul :)
Mary, Ullis och jag ;) 


Sen blev de att fika, shoppa och bara ha de bra :) 


Och shoppande blev de!!
Scarf och döskalleringHALVA REA PRISET..
Lisa like... ooo jaa ;)


Och en kofta från BLÄCK, som skulle kostat 800...
Fick den för 150 :-
HUR BRA SOM HELST ;)


Och så hade Sandra hittat Jack Daniels choklad...
och de kände jag bara att jag var tvungen att ha hemma... :D
Hur bra som helst! ;) 


Sen blev de lite små saker shoppade också...
2 st G-star tröjor t.ex... lööve....

sen att jag kände att jag inte ville fara hem i måndags var lite jobbigt....
Kunde lätt ha stannat en vecka till...
Och bara myst... vara lite små full.... skrattat.... gråtit.... spelat wordfeud ;) hahahahha

Måste göras om snart!! värt varende mil i bilen för att träffa er mina goingar! <3

Inga kommentarer: