söndag 23 oktober 2011

lever ju för min handboll!

hela helgen har handlat om HANDBOLL!
Och ni som känner mig vet att jag blir väldigt osocial när de är
Handboll på mitt schema...
Har inte tid med någonting annat just då :P

Igår intog jag Lillakärra hallen..Där Bhif skulle möta just... Kärra...

Kändes som att de var en evighet sen jag var där...
Var rätt mkt där när annica spelade med kärra...
Så det var en skönt återseende :) 


Sen idag blev de match i Önnered...Vilket var ett litet problem för mig...
Föll inte på att hitta till hallen :P
men jag gjorde de.. till sist... med lite marginal t.o.m ;)
Impad av migsjälv :D

Det som var synd idag med mina bodensare, var ju att typ 5 st
låg och spydde... av matförgiftning....
INTE KUL...

Men matchen i sig var väldigt roande till de sista 15 minuterna...
Då Önnered drog i väg..
Så de förlorade tyvärr med 29-21...

Men som sagt.. skönt att få säga hej till dom man vill hälsa
på... och den man saknar.... 

Nu blir restan av kvällen väääääldigt luuugn.... Min hals är helt paj efter denhär helgen.. :P
Så vila upp den... tihii ;)

Inga kommentarer: