måndag 21 november 2011

helgen...

Har varit såå skönt att vara ledig i helgen..
Fredagen hände de absolut ingenting...
Tog mig en filmkväll hemma och bara låg på soffan o göttade mig :)

Sen kom lördagen...
Jag o proppen hade planerat en ölkväll hemma hos mig..
Till att börja med..
Men vi var jääävligt sugna på att dra ut..
Problemet var ju bara att vi inte tog oss hem på nått sätt :S
Lite små surt faktiskt....

Men istället så stack vi över till Petra :)
Vi satt o tjötade, drack lite... eller rätt mkt...
Mikael kom föbi en sväng också..

Och han tyckte de var roligt att pröva mina örhängen :)
 Han blev väääääldigt manlig när han hade dom på sig ;)

Sen blev de likör från azorerna.. men anis i... väldigt söt... men väldigt god ;D

Och sen när vi kom på att vi inte skulle ta oss ifrån petra..
Så blev de prövning av petras One Piece... MOHAHAHHAHAA:..
aldrig prövat en.. och tycker egentligen attt man ser ut som en fövuxen
Teletubbie i den..
men jag tror jag blev kär efter jag prövat den...
Eller så är de bara så här...
ALLT KLÄR EN SKÖNHET? Right? ;)


Vi blev kvar hos P tills strax efter 04... då var jag helt död...
Det blev nästan pang i säng direkt när vi kom hem..

Sen när jag vaknade upp så blev de direkt kaffe... både jag o proppen var lite
små sega på söndagen...
Tack gode gud så kom mikael med lite pizza till oss innan han skulle till jobbet..
Vi hade de hur bra som helst... :)
Sen blev de en prommis för min del... kände mig lite över hurtig så där på söndags eftermiddagen..
Skumt :P
men de var väldigt skönt faktiskt...

sen blev de en kväll på soffan framför tvn och nerbäddad under filten :)
Och i natt väntar jobbet igen :) 

Inga kommentarer: