fredag 25 november 2011

rensa hjärnan från dig....

Jag glömmer bort dig ibland... ibland kämpar jag för att glömma dig...
Och på något sätt när jag har"glömt" dig så dyker du upp igen...
och jag sitter o lipar varenda gång jag tänker på dig........

Vill ha dig här...

snacka massa skit... skratta... titta på film..... hjälpa varandra med olika problem..
Ta en öl... tycka synd om varandra :P, kärleks problem.. dricka vin...
jaa... listan kan fortsätta...


Det har fan snart gått ett år ... och det är helt galet...
kan fortfarande känna lukten av dig...
Höra din röst.....
Saknar dig... kan du fatta de?!?!?!! Kom tillbaka!!

Såg att din "nyinköpta" lägga ligger ute nu på försäljning... med dina
möbler på korten.. därför jag kom o tänka på dig idag..
Ville känna att chansen fanns att du skulle komma tillbaka... men nu får man väl
ge upp hoppet? eller?

Var tvungen att dra till gymmet nästan direkt efter jag insåg detta...
Rensa hjärnan...Gymmet var fullt av människor...
Men för mig var de tomt... det var bara jag där...
Med musik dunkades i öronen....

Satt på roddmaskinen tills jag kom upp i 3 km...
Och kände att jag nog hade hållt andan den sista km.... utan att tänka på de ...

sen körde jag ett ordentligt benpass... och sjukgymnasik....
Var såå jävla fokuserad på allt jag gjorde idag...
kunde lägga på vikter på alla övningar..
Vilket kändes helt fantastiskt... även på sjukgymasik övningarna...

Kanske alltid ska vara lite upprörd när jag tränar??! :P

nää nu ska jag dricka lite kaffe så jag orkar med att jobba i natt....
Tjingeling..
Och ha en trevlig helg därute...


Inga kommentarer: