fredag 18 november 2011

jobb jobb o lite mer jobb...

Jobbade i natt...
vilket egentligen var rätt skönt.. natten gick ändå relativt snabbt
fast jag hade de väldigt lugnt..

Så jag tog tillfället i akt o tog bort några "vänner"
jag hade på Fb...
eller.. inte för att jag ogillade alla...
utan mer för att jag inte egentligen känner dom
så bra, eller för att vi inte har snackat på över typ 10 år...

Känns lite underligt att de ska få veta så mkt om mig..
helt onödigt...
vill de prata eller veta saker så finns de ju telefon..
det är väl en bra början om man ska räknas till vänner?
Eller???

Men de är klart... jag har kvar massa som jag inte pratar dagligen med..
men som jag ändå känner är helt okej att ha kvar..
Skönt var de iaf att få lite rensat..

annars idag blir de väldigt luuuugnt.. håller på att tvätta lite.. sen blir de bara att dra filten över
sig och titta på film i lugn o ro :)
Ha en bra fredagskväll :D


Inga kommentarer: