torsdag 17 november 2011

en undrande lisa...

Härligt att vara nyduschad efter ett ordentligt benpass på gymmet...
Bandit Rock i öronen.. och sen var de bara att köra...

Och hur kul som helst.. de har fixat en boxningsring på gymmet...
HUR KUL SOM HELST..
Någon som är sugen på att köra en omgång? :D

Men sen är de ju såhär...
Att jag har en fundering över en sak...
Varje gång jag kör en ordentligt benpass
så får jag ränder på mina axlar..
Ibland på båda.. ibland bara på ena....
Som på bilden nedanför.. den är lite vriden.. kunde inte ändra den.. men jaa.. ni ser ju ränderna..

Någon som vet varför jag får sånna?
Och är de bara jag? :P  hahaha...

Har själv funderat på om de har med att göra när man har stänger
Eller kuddar på axlarna...
Men då har jag prövat benpass utan att ha någonting på axlarna
överhuvudtaget som tynger ner...
Och jag får ändå ränderna...skumt eller hur??
Någon som kan hjälpa mig med denna fundering?? :)

 
Nää nu blir de att chilla tills jag ska till scandinavium och titta på HANDBOLL
innan jag ska till jobbet :) 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lisa. Det kanske kan bero på ansträngning. Även om det är bena du tränar så används ju andra delar av kroppen. Som ett "slitage" typ. Ser ju ut som typ blodsprängning, alltså i de ytliga blogkärlen. Miss U KRAAAM!! (bodensare ;)

sara sa...

domd är ränderna du får är troligtvis från en hacksquat eller hacklift maskin är därifrån amn brukar få dom speciellt om man har t-shirt på sig :) kan det stämma? Kram / sara=) ps. jag får alltid och ahr alltid fått såna av hacklift maskinen :)