lördag 24 september 2011

lite smått o gott...

har shoppat lite ;)

Mina nya prommis skor.. hur bra som helst...
Och dom är ju lila.. gjorde ju inte saken sämre... :)
Sen inhandlade jag ett par "träningshandskar" eller hur man nu ska säga...
Jag får sånna jävla blåsor i händerna när jag typ kör rodd, så de
var en väldigt bra investering kände jag :)

Sen fixade jag upp min rullgardin i går också..
Det blev hur bra som helst...
Det blev en sen kväll i går, eller.. morgon.. jaa skitsamma..
Så jag sov när det började bli ljust iaf..
så den sattes på test redan första natten.. hur bra som helst :) 


Sen var jag hemma hos Linda en sväng..
och då fick jag en liten present av Mary..
Denna helt underbart fina påse.
och ett par vadderade Foppatofflor...
HUR BRA SOM HELST!! :D

Jag blir nämligen mobbad för att jag kan dyka upp typ i december
hos folk... Med mina foppisar på mig...
jag säger bara att jag är norrläänning och att kylan inte biter på mig :P

Men nu fick jag ju dom med tyg i.. så nu kan ju ingen klaga längre ;)

Nu blir de att chilla på soffan ett tag.. o kanske ta en powernap....
Och sen blir de nog en prommis över till Petra o säga hej :) 

Inga kommentarer: