torsdag 29 september 2011

ULLARED!!

Ojjj vilken lång dag det blev på ullared... för ovanlighetens skull ;)
Började med att jag fick hjälpa min lilla soffipropp...
Känns bra att ha gjort sin goda gärning för de här året :P hahaha :)

Sen blev de shopping shopping shopping :)


 Min vagn var ju självklart fullas av alla :P Som vanligt
Så ska jag alltid vara värst ;)


Det är här känsliga läsare får sluta läsa!!! :P



Och när man är i ullared, måste man ju självklart gå in på Martinshop Outlet ;) 
Detta är ju mitt favoritställe på jorden.. hahahaha ;) 

 Min gamla vän fanns kvar ;)
Nu kunde man avbetala den också!! ;) Hur bra som helst!! ;)
93 kr månaden... är ju ingenting ;)

Hittade några nya konsiga lådor idag också.. :P
den här lådan kostade mkt mkt mer i månaden...
För killar som tycker om fasta tuttar
Och arm/benlösa tjejer :P

Och såå hittade jag denna..
tror att den här är mycket mycket bättre än den första lådan!! :)
hahahahahaha :P


Nu kan känsliga läsare börja läsa igen :P

När jag kom hem, så var jag egentligen skit trött!
Men jag kunde inte låta bli att packa upp..
Och göra i ordning lite saker...
T.ex.
Att byta ut mitt duschdrapperi :)

Mitt gamla drapperi... som jag kommer sakna väääldigt mycket :)

Mitt nya drapperi...
Tror minnsann att jag kommer börja trivas med mitt nya också :D


Nää nu väntar sängen.. natti!! :D

Inga kommentarer: