lördag 3 september 2011

MYYYYYYYS


igår var de en riktig mysdag...
först var jag hemma hos Jenny, och fikade med henne o Sofia :)

Sen blev de ut till Vittjärv, och titta när karlarna bytte panel på
Frida o peters stuga...
Jag utsedde mig själv väldigt snabbt till Arbetsledare :)
Och fick styra upp allt... de gick bra ;)

Frida (annars kallad hedda) Och emma var inomhus
o målade lite väggar... så de var fullt ös :)


Men Xaico tyckte iaf att de var roligt att vi kom ut så han hade någon att busa med :D


Sen blev de att dra förbi hos sandra en sväng och fika
Och reta hennes 11 åriga dotter... som är alldeles för rolig
att reta, så man kan bara inte låta bli... ;)
Tur att hon tycker om mig ändå detta tonårs...Monster..... :P


Efter de blev de hem till min Älskade Frida...Nej inte hedda.. utan en annan frida :)
Drack lite Rosé, pratade lite..
Sen stack vi till Bränna och mötte upp lizzy o moa :)

Vad skulle jag göra utan min älskade frida?????
Tror nästan att jag ska kidnappa med henne till gbg ;)


Jaa.. så vad ska man säga... har gjort rätt mkt.. men inte stressigt..
Och bara myst på med underbara vänner :)

Idag blir de HANDBOLL!!!! :D

Inga kommentarer: