onsdag 7 september 2011

Doppare dagen..

Då var dagen D här...
Idag börjar min långa resa hemåt..
Till mitt älskade gbg :)

Igår for jag runt som en galning, men iofs inte i samma utsträckning
som jag har gjort de andra gångerna...
Nu tog jag bara som som hade bett mig några dagar innan att svänga förbi...
Så jag hade ett litet schema över hur jag skulle göra...
Och de gick hyffsat bra får jag säga...
Men hann absolut inte träffa alla..
Och det är bara 24 timmar på ett dygn...


Hann iaf vara förbi hos Jessie igår, och fixa till naglarna innan jag
åkte..
så nu har jag både silver och rosa rand... fiiiint :)

Rekomenderar starkt att unna sig att ta hand om sina naglar..
man känner sig väldigt fräsch :)
Hann också med en film hos Madde,
och massa skitsnack på balkongen med Frida :)

Nää.. nu får jag helt enkelt återgå till att packa...
Med blandade känslor självklart...
men längtan efter min egna lägenhet är vääääääldigt stor just nu!!

Så mina underbara vänner i gbg...
Vi synd i morgon ;)

Inga kommentarer: