söndag 14 november 2010

svårt att glömma..

Redan vaken... fast jag har jobbat två nätter så
vaknade jag redan kl 13 idag...
+ att jag hade otroligt svårt att somna i morse..
Idag är en dag jag bara vill glömma.... Nu är de 1 år sen min
värsta mardröm slog in.....
Min älskade lexie blev påkörd...

På farsdag och allt......

Jag minns de precis som att de hände igår..
LE var ute med lexie i skogen bara för att kissa,
och sen var de dax för henne att få hennes kvällsmat...
Så kl var ca 18.50....
Jag ligger i soffan och tittar på tv...
När jag plötsligt hör smällen.... jag reagerar direkt och undrar
vad de var som lät... jag öppnar ytterdörren och där ligger min säl,
och försöker ta sig upp från marken...
Hon bara står där och skakar...

Jag kastar på mig mina kläder och flyger ut genom dörren...
LE står och tar uppgifter från killen som körde på henne...
Sen kastade jag in allt i bilen, Nej inte lexie, henne bärde vi snällt in...

Jag kommer ihåg att jag satte mig bakom ratten, men att
jag snabbt blev bortföst därifrån....
Och nu i efterhand var jag jätte glad för de...
För i de tillsånd jag var i var jag absolut INTE kör klar..

Sen efter vi först var till smådjursakuten och blev skickad till Blå stjärnan,
Bröt jag bara ihop.. jag grät mig själv till vätskebrist,
och sova nog inte ordentliget förrän vi fick hem henne...
3 DAGAR SENARE!!
Nää, nu ska jag lägga mig o mysa med min bäbis......
Innan jobbet väntar ikväll igen....
tjingeling

Inga kommentarer: