torsdag 4 november 2010

Låång med underbar dag!

Oj oj oj... lång dag för mig....
kl ringde 06.15...
Då var de bara att hoppa in i duschen och
sätta på sig ansiktet....
För vid den tiden på morgonen, så är mitt ansikte
HELT obefintligt :P hahahahaha.......


Sen bar de av mot ULLARED!! :D
Har inte varit där på typ 3 år... så de var absolut dax för de :)
Och som vanligt var de HUR mycket folk som helst... och folk
var heelt galna...
eller... de flesta var ändå rätt okej... men jag mötte en kärring, som körde
på mig och jag vände mig bara om och sa AJJJJ
Och till svar fick jag "MEN FLYTTA PÅ DIG DÅ"
Tack för den BIIIIATCH!!
Sen efter halva dagen hade gått, och vi var färdiga inne på Gekås,
så blev de ju självklart att gå in på "Martinshop OUTLET"....
Det hör som till :P
Och där inne hittade jag den mest otympliga
och helt galna dildon någonsin...
Det är en låda... med en dildo inbyggd I DEN...
och dildon åker upp och ner... så
man sitter väl på den antar jag??
Hmmm....
Den var en aningens för mycket tycker t.o.m. jag.... :P
2500 kr för denna gigantiska låda... Då vet ni ;P

Sen var de liite roligt också, att de sålda glidmedel inne på Gekås,
som var ett rätt känt märke, och där inne kostade de det 10 kr...
Inne på martinshop Outlet, kostade det EXAKT samma glidmedlet
229 kr....
VAD HÄNDE DÄR.... så nu vet ni de :P hahaha......

Sen kom jag väl hem.. efter att ha skjussat hem
de två gullisarna jag hade med mig :)
Men det blev då ingen lång hemmastund
innan de var dax att sticka iväg igen...
Det var ju handboll på G.....

SÄVEHOF - ALLINGSÅS!!

Den matchen brukar jag alltid gå på... årligen ;)
det är ren underhållning... spelarna är liiite hårdare
än vanligt, och domarna inte alls lika finkänsliga känns de som...
Så de känns verkligen som ett ÄKTA derby :D
ME LIKE :)


Och sen bara stämmningen att komma in i en fullsatt hall
är ju Helt sjukt roligt... man blir
pigg som aldrig förr :) Och Hes om inte annat ;)

Inga kommentarer: