måndag 1 november 2010

Helgen i de hela....

Vilken underbar helg jag har haft nu Igen!! :)

tror nog att jag alltid ska vara ledig på helgerna.... det verkar funka för min del ;)


Fredag; Då började alla stora planer inför lördagen.... provade linserna och kläderna...
satt och funderade hur fan jag skulle få till sminket så som jag ville ha de....
sen annars vart fredagen väldigt lugn, måste jag säga....

Lördag; Den stora dagen var HÄR!! fyfan vilken förberedelser... Började vela om mina kläder...
så de blev att pröva om massa kläder så jag verkligen skulle ha rätt outfit på mig...
ALLT var ju tvungt att bli bra!! :) *Jaa jag är en liten perfektionist när de gäller sånt här*
Sen när jag väl hade hitttat de jag skulle ha, så var de ju bara att börja med sminkningen...
SOM TOG 3 TIMMAR att få på plats!! men ojj så nöjd jag blev...
Inte ens de jag umgås med kände igen mig när jag var klar..... Då vet jag att de blev bra gjort ;)
Och väl ute på krogen fick jag såååå sjukt mkt reaktioner... SÅÅÅ ROLIGT :)
och fotograferad som att jag var en kändis.... jag säger bara att jag trivdes som fisken i vattnet :D
Sen när jag väl skulle ta bort allt detta var de ju inte riktigt lika roligt... men de är en hela annan historia :)

Söndag.... Dagen efter..... kände att allt smink hade inte gått bort, så halva var väl på kudden, och håret var som en ända stor dread lock.... fyfan säger jag bara... men jag tyckte de fortfarande var värt allt besvär ;) annars blev söndagen också VÄLDIGT lugn....

HELA KLART EN SKIT KUL HELG IAF!! :D

Inga kommentarer: