söndag 21 november 2010

en ny varning nu då :P

Jaa, då börjar vi väl med att varna känsliga läsare igen då :P

Ni som inte kommer ihåg förra inlägget som jag hade
som inte känsliga läsare skulle läsa,
Så är detta ett liknande inlägg :P
Vi tar t.o.m. samma bild som förra gången ;P


Men för er som faktiskt läste förra inlägget,
så konstade den ovan 2500 kr, på martin shop outlet i ullared...
Vilket även jag tyckte var väldigt mycket pengar
för en låda med en dildo i :P

Men nu så har jag hittat en mer budget vänlig version av denna
på tradera :)

Denna lilla leksak går just nu "bara" för 230 kr...
Och är egentligen samma idé bakom den...
Fast man får göra guppandet själv :P

det är som som en sån där boll som man hade när man var lite,
och hoppade runt på... fast uppdaterad till en vuxen version av den ;P
Den har ju handtag och allt :P

Mohahahahhahaha :)

Jag vet att några av mina arbetskamrater kommer att läsa detta..
Och speciellt EN....
Du kan köpa buget versionen åt mig istället i julklapp...
DET ÄR HELT OKEJ ;) hehehehehe

Inga kommentarer: