tisdag 23 november 2010

man får lov att unna sig...

Dagen började rätt bra för min del.. :)
fick upp och såg att de har snöat hela natten...
Det är heeelt vitt ute... liiite mysigt får jag väl snällt erkänna
att de är....
Så ut på morgonprommisen med lexie lou, sen började jag små städa
lite....
Sen kom jag på att det var väldigt längesen jag
gjorde mina dagliga pilates övningar, så jag drog fram min
Yoga matta, och satte igång... höll väl på 20-25 minuter...
Väldigt behagligt sätt att starta dagen på :)
Sen tog jag mig faktiskt ett LÅÅÅÅNG bubbelbad :D

Hur skönt som helst var de!


Och till er som behöver en jultomte till julafton så kan väl
jag snällt ställa upp :)
Jag tycker att jag passar väldigt bra i vitt skägg :D hehehehe

näää nu ska jag väl försöka fortsätta med städandet :S

Inga kommentarer: