torsdag 13 november 2008

Sista dagpasset

idag gick jag mitt sista dagpass bredvid..
och idag lärde jag mig en massa saker =)

Hon jag gick bredvid i dag var inte samma som jag har haft alla andra dagar..
Så hon jag gick med idag var väldigt rak på sak,
så jag fick verkligen börja använda alla grejer, t.ex. sugen och hur man
maxar en v-sond.. o.s.v.

Så idag var en riktigt ROLIG dag :)

men sliten är jag.. jag var i de rum som de sämre barnen ligger i.
Så man måste alltid vara på tå.. men som sagt, de var väldigt roligt.. :)

Nu är jag ledig hela helgen. så jag ska BARA ta de lugnt och umgås med min sambo och min hund. känns som att lexie inte fått så mkt simulans den här veckan..
så i helgen blir de nästan bara lexie i fokus :)

Och sen nästa vecka börjar jag på natten.. ÄNTLIGEN!!!!


jaja.. nu håller jag på att somna framför datorn..
ha de bra

Inga kommentarer: