onsdag 26 november 2008

lite efter :P

fyfan... jag är så jävla trött så hälften vore nog..
så nu ligger jag bara i soffan och bygger upp lite energi
för att göra någonting :P

Igår var jag på instruktörutbildningen.. de gick bra..
tiden går så jävla fort när man är där.. vi är ju där ändå mellan 9-17..
igår var de också några "småpojkar" som kom och filmade medan vi tränade
våra små vovvar.. och detta ska visas upp
på "MYDOG09"... så nu måste jag ju fara dit och titta på
hur denna film blev :P

eller jag skulle nog ändå fara dit, bara för att lexies uppfödare ska dit och
ställa ut några hundar..

Annars.. längtar jag bara till lördag!!! fest fest fest fest...
känns som att de är behövligt just nu !! :)
och om jag känner P rätt så är de ingen liten fest de kommer blir heller. :D

jaja.. nu ska jag försöka ta och göra nå.. ha de :)

Inga kommentarer: