torsdag 27 november 2008

hund ledig..

Hela helgen ska jag vara Hund ledig... för typ första gången på 1½ år..
alltså en HEL HELG.. fre-söndag...
Vet inte riktigt hur jag ska känna mig än så länge.

Jag brukar ju vara jätte orolig för henne när jag bara lämnar bort
lexie över dagen...
men men...

Hon ska nämligen tills hennes uppfödare, så jag vet ju iaf att hon kommer
vara i bra händer :)
Men ändå....

Jag far i morgonbitti och lämnar henne..

Eftersom hennes kennel inte bor så nära så måsta jag fara i morgon med henne,
eftersom jag jobbar imrogon natt, och sen på lördagen så ska vi ju på
julbord/party och sen kan vi ju som inte fara och hämta henne direkt efter de
så då blir de att hämta henne på söndag..

Så de känns himla länge att lämna bort henne för en fest.. men så är de
när de som man brukar vara hundvakt är borta eller ska med på festen...
jaja.. ska börja packa i hop lexies saker så jag bara kan fara imorgon när jag vaknar..

sov gott

Inga kommentarer: