tisdag 4 november 2008

Andra dagen..

Idag har de fan bara varit pappersarbete och suttit i telefon och vid datorn..
Usch... de är såååå himla tråkigt..

Jag har ringt runt och fixat lite koder och lösenord till olika grejer.
+ att jag ska fixa parkeringstillstånd och så gick vi igenom allt Jag ska
kunna innan jag börjar på egen hand..
Och den Checklistan är typ 8 A4 sidor.
Men men..

Tur att alla mina små barn har väldigt lugna och snälla i dag, så jag hade tid med detta..
För annars hade jag ju självklart fått vänta med de, och då alltså bara
skjuta på problemen.. Men nu är de jju i stort sätt färdigt med allt sånt där.. =)

Imorgon är jag ledig.. Sköööönt.. de tar som sagt mkt på mig att jobba på morgonen.. :P
så i morgon blir de sovmorgon + att bara vara med min egen lilla bejbis..Lexie då..
Och bara mysa och träna lite granna..

jaja... dax för lite middag...
ha de ;)

Inga kommentarer: