fredag 14 november 2008

hämtat ut mina böcker

Idag har jag hämtat ut mina hundböcker..
typ 7 st har jag beställt...

är egentligen ingen läslus, men när de kommer till hundar så är de faktisk läsbart..
hehehehe...

håller också på med mina rasinlämnings uppgifter.
Just nu håller jag på med "bullterrier"
En mycket intressant ras enligt mig själv.. Men vet inte riktigt om det
är en hund jag skulle klara av? En terrier är ju en terrier om man säger så :P
(inge ont om terrier)

Men jag tycker de är väldig intressanta att läsa och lära sig om :)

annars har dagen varit väldigt lugn..
imogron blir de att fara och träna Ordentligt med min lilla bejba.
idag blev de mest bara klicker träning.. som hon tycker är roligt.
men de känns som att jag har slakat lite med lydnaden nu den senaste tiden,
så i morgon blir de Lydnad för hela slanten... (hoppas på bra väder)

jaja.. ska fortsätta med mitt läsande och skivande om Bullterrierna :)

kram

Inga kommentarer: