fredag 21 november 2008

Ordnat allt..

idag blev allt ordnat med hundpassning nästa helg.. :P

Min underbara kennel ska nämligen ta hand om min lilla lexie över helgen,
för jag och lennie ska på julbord med lennies jobb, och våran "vanliga"
hundpasssare var borta nästa helg, så detta blir faktiskt fösta gången
lexie ska vara hos hennes kennel sen vi hämtade henne,

Eller... vi har ju varit och hälsat på, men vi har aldig lämnat henne där.. :P

SÅ de känns skönt ändå att jag vet att hon kommer vara i bra händer :)

Annars..
har städat hela dagen och gårdagen :P
de är för att min älskling fäller som aldrig förr :P
man kan nästan tro att man har tagit en rakhyvel och bara skalat av allt hennes päls :P
NÄSTAN iaf :P

jaja... nu ska jag ta och dricka lite te och tända lite ljus och bara ta de lugnt..

Ha de :)

Inga kommentarer: