onsdag 1 oktober 2008

Lite Glada Nyheter.

Idag är jag lite extra glad faktiskt.
Nu har jag fått allt ordnat så att jag kan fara upp till Boden här
i slutet av Oktober =)

Jag har nämligen fått sluta lite tidigare från mitt nuvarande jobb
och fått börja så de passar mig att fara upp på mitt nya jobb.
Jag känner att de behövs innan jag börjar jobba på barnkirurgen..
För då vet jag inte om jag kommer ha lika bra med tid att fara upp
så "ofta" som jag har gjort under tiden jag har bott här nere..

Annars.. jah mår bra i störta allmännhet. har ju som sagt då
skrivit på alla papper och sånt på mitt nya jobb
på Drottning Silvias Barn Sjukhus =)
De kommer att bli en helt ny upplevelse för mig.
Både för att jag just nu och för den delen alltid har jobbat inom
Medicin, och alltid med Vuxna människor.
Nu ska jag då gå över att jobba på Kirurgen och med Barn,
så allt kommer bli nytt..
Spännande samtidigt som de känns lite läskigt..

Jag känner mig ju så himla trygg inom medicin. man känner till
pasient kategorin, och man vet vad man ska göra..

Men som sagt.. spännande ska de bli :P

Nää nu ska jag lägga mig framför tv:n ett tag innan jag ska dra mig mot sängen. =)
Ha de

Inga kommentarer: