onsdag 15 oktober 2008

snart så..

om 4 dagar ska jag och min lilla familj börja fara upp mot boden :)

De ska bli så skönt att komma upp innan jag börjar på mitt nya jobb..
Vet inte om jag har skirvit vart jag ska börja jobba?
Men jag ska iaf börja jobba på barn kirurgen :)
på drottning Silvias barnsjukhus. =)

men iaf..

i veckan har jag haft SJUKT mycket att göra..
och som vanligt har de mesta med hundar att göra :P

De började redan i helgen, då jag har varit på instruktör utbildning
Lör,Sön och Måndag. HELA DAGAR.. så redan efter dessa 3 dagar var jag helt
färdig. sen har jag jobbar måndag och tisdag natt.
+ att mellan detta har jag haft min lilla projekt hund vid 3 tillfällen.
och de sluter inte nu heller..
de är bara i morgon jag är HELT ledig från allt..
för sen på fredag har jag min projekthund Igen
och så jobbar jag på natten då.
Sen på lördag har jag valpkursen, och då ska jag upp tidigt frö då ska kursen
börja redan 14, så de blir inte många timmars sömn.
Och direkt efter kursen ska jag ha min projekthund..

OCH SIST MEN INTE MINST, så jag ska jobba min sista natt på GAVA.

Men efter denna vecka så ska jag ju som sagt hem till boden i ca 2 veckor,
och då ska jag vila upp mig Ordentligt hade jag tänkt !!

jaja... nu sitter jag här och gäspar, så de blir snart läggdax för min del..

sov gott :)

Inga kommentarer: