måndag 27 oktober 2008

Äntligen...

nu har äntligen min lilla bejbis... eller båda mina bejbisar kommit "hem"...

Lennie och lexie har ju varit i kiruna istort sätt sen vi kom till norrbotten..
så jag har saknat dom jätte mkt.. men som sagt.. nu är dom äntligen med mig =)

Annars...
jag var ute i helgen..
med en massa polare.. och de var skit roligt !!
Jag vill gå ut IGEN... NU!!
Jaja.. alla var iallafall nöjda och glada efter kvällen tog slut =)

Och idag har jag varit på handboll..
kroken-bbk..
spännande match.. Ungt Bbk som nog de flesta trodde var
i underläge mot de mer rutinerade Kroken..
men ikke sa nikke...
Mkt bra match, eller iaf från bbk:s sida..
medans kroken hade en dålig dag, dom trodde väl kanske också att
matchen skulle gå lätt som en plätt..
bbk ledde i stort sätt hela matchen, men till slut vann faktiskt kroken
med 29-28. MED NÖD OCH NEPPE...
men som sakt.. spännanade in i sista sekunden.. =)

nu ska jag gå och sova.. tidig morgon i morgon..
ska till frissan =)

Ni får ha de bra =)

Inga kommentarer: