lördag 4 oktober 2008

Personspår

idag har min dag varit väldigt lugn..
Jobbade natten som var. så jag har sovit halva dan :P

Sen har både jag och Lennie städat.. dug vilken skillnad de gör när man
är två som städar :P
De blir betydligt trevligare :P

Sen kom jag på att jag inte har haft någon tid till min lilla Lexie Lou Idag,
så jag bestämmde mig för att göra ett litet personspår.

SÅ jag skickade ut min älskade lennie i skogen, så fick han sitta där ett tag och bara vänta :P
de gick bra, till sist.. =)
och efter hon hittat lennie fick hon springa av sig i skogen. Hon såg så himla lycklig ut :)
Och på vägen hem träffade vi Hugo, en Bouvier, så då fick Lexie springa lite till :)

Imorgon ska jag ta mig ut och lägga ett vanligt spår hade jag tänkt, + att träna lite lydnad :)

Nää nu ska jag titta lite på tv, och sen gå och lägga mig... ha de bra.

Inga kommentarer: