torsdag 23 oktober 2008

oj oj oj...

nu är jag iaf uppe i boden...
skrev ett inlägg här för några dagar sen..
Men precis när jag skulle publicera de så stängdes datorn av..
och jag orkade bara inte skriva om allt :P

Men iaf..
Är uppe nu som sagt var..
Och för tillfället är jag bejbislös :(
Min lilla lexie är med husse uppe i kiruna..
och Jag SAKNAR henne som ett tok !

hon har varit borta i 2 dagar nu...
och kommer inte hem förrän på måndag!
HUR SKA JAG KLARA MIG?!

men idag har jag haft lite surrogat hundar...
Så de känns ju lite bättre iaf...
Men är ändå inte rikigt samma sak..

har varit hos frida idag och druckit lite kaffe och surrat..
de var mysigt..

och sen följde jag med madde till brukshundsklubben och tittade
lite när de tränade med Tyson.. :)
och så fick jag vara lite hundvakt till Diva.. :)
så lite mysigt var de också.. :)


jaja.. nu ska jag dra mig mot sängen..
Långa dagar kvar till bebisen kommer hem....
så de är lika bra och försöka sova bort dom :P

Inga kommentarer: