onsdag 26 januari 2011

Scaaaary....

Mycket nu för tiden som är scaaaary ...
tänkt bara i dag...
Sverige förlorade mot Danmark..
och kommer därmed få möta frankrike på fredag...
DET ÄR SCARY :P
+ alla dessa underliga människor där ute...
Som folk på Fb t.ex. som skriver meddelanden till mig...
Som jag först och främst inte ens känner..
men de tycker att de är roligt och fråga mig massa jälla
mupp frågor...
Men de tycker att de är okej och fråga massa saker om mig..
Och här kommer förklaringen... De bästa av allt..
Men du är ju såå söt, fin, snygg...
Ger de er anledning nog till att fråga typ.. vad jag har för bh-size???
Skulle inte tro de..... Jävla idioter......

Jag må va söt... men jag är la fan inte korkad för de....
SUCK...

men som sagt... jag tycker de är rätt scary de också..
Sluta upp med att vara skumma!

Inga kommentarer: