söndag 16 januari 2011

Ladies Night ;)

Herregud vilka tokigheter mina vänner drar med mig på ;)
Jag försöker alltid göra motstånd...
Men ingenting hjälper ;)

Igår var jag och några vänner nämligen i Vårgårda, Av alla ställen :P
på en Ladies Night...
+ att vi inte var där som gäster...
Utan vi var där som medhjälpare till min underbara P
som skulle få sålt lite sexleksaker ;)

Men liiite roligt var de ändå ;)
Herregud.. de fanns ju Go go dansarna
Joe och Alejandro ;)
Och P såg ju inte helt ledsen ut heller när de började dansa ;) tihii

Men de roligaste av allt.. de var ju faktiskt att alla tjejer ville ha dem.
Men de skulle gå hem med varandra efter showen.. hehehe ;)
De tyckte jag var roligt iaf... Alla trånade i onödan :P

Men de var roligt, och de som jobbade på stället vi var på
var också hur trevliga som helst :)
Så vi får se om vi kommer någon mer gång och gästspelar i Vårgårda ;)

idag blir de lugnt iaf... ska hoppa in i duschen, så blir de en snabb sväng in till stan...
Ha en trevlig söndag :)

Inga kommentarer: